Rabu, 20 Januari 2010

Mencari Pengalaman...



Salam...
Macam yang pernah aku terangkan tentang diri aku dalam post pertama aku utk blog nie, antara hobi aku ialah ambik gambar. Dulu memang geram je aku tengok mereka-mereka yang merayau2 dengan camera SLR digital. Tapi hujung tahun lepas dengan bantuan adik aku, dapat juga aku sambar satu SLR digital. Syukur alhamdulillah...n thanks to cikgu dayah...haha

Sekarang nie aku tengah biasakan diri ambik gambar dengan camera tue, kemana aku pergi mesti aku bawa camera aku nie...bak kate sesetengah member aku camera aku nie dam macam bini aku da..haha. Jadi laaa...sebab aku pon lum berbini...hahah

Pagi tadi ade event kat bakal ofis baru aku and bakal bos aku mintak aku ambik gambar utk event tue. So dengan semangatnye aku pon datang awl pagi untuk ambik gambar..aku rase elok gak dapat keje mcm nie, at least dapat juga aku ambik pengalaman walaupun masih banyak lagi barang-barang yang aku kena beli untuk pastikan aku dapat ambik gambar yang elokkk...

So kalau ade member2 yang rase nak share minat or nak jadi model bleh laaa...hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan