Khamis, 26 Mac 2009

Pening dan Meletihkan...

Salam...

Hai...kebelakangan nie banyak perkara yang datang tetiba dalam hidup aku..Contoh terdekat, hari nie aku terpaksa bekejar ke satu daerah kat melaka untuk bagi latihan pengguna...Latihan pukul 2.30 aku di beritahu pukul 1.30, ade mase sejam nak makan, sembahyang dan perjalanan kebih kurang 20 minit..Tapi alhamdulillah...dapa jugak selesaikan hal tue..

Kemudian satu perkara lagi memeningkan kepala aku sekarang...hujung minggu nie syarikat aku buat kursus induksi untuk staf2 baru di sebuah hotel n aku terlibatlah dan aku mmg da sedia nak pegi... tetiba datang satu perkara yang aku tak leh tak attend...Ujian Mtest..hadoiii...Aku mmg mohon utk masuk KPLI tapi terlalu mendadak notis nye tue...mcm mane tuu??...tak datang kursus kene bayar 400, tak pegi exam takde peluang la aku nak dapat kpli..Ya tuhan!!! berikan petunjuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan