Isnin, 30 Mac 2009

Moga diberi petunjuk....

Salam...

Hmmm...alhamdulillah...selesai jugak masalah induction course and MTest aku ari tue...Cume sekarang nie aku tengan berkira2 kalau la dapat KPLI tue ...aku nie sesuai ke jadi cikgu?? Penyabar tue ade la jugak tapi once aku burst out aku takut tak dapat kawal n aku banyak kali mcm tue..



Untuk stay dengan company sekarang aku rase mcm tak sesuai sebab kat sini ilmu yang ade pada aku tak digunakan...lagi satu gaji kat company nie kecik lah bagi aku...cukup2 untuk aku guna je...tak leh menyimpan langsung...bagusnye aku ade fleksibiliti dari segi masa...





Aku ade jugak apply utk master degree tapi tak lah mengharap sangat pon sebab sedar diri nie tak layak lagi buat master.... Aku cume cuba je...mane latau ade rezeki...Bila sampai mase untuk aku memilih nanti harap Tuhan bagi aku petunjuk untuk aku buat pilihan yang tepat....aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan